26 January, 2011

MEMPERSILAKAN.....

Hari ni 27/01/11 dengan secara rasminya aku menulis di blog dan menjadi blogger... hahaha layak ke? yang mana dah lama sebenarnya aku nak menulis/buat blog. tapi aku tak suka main redah je nanti nampak bongok plak. so pemerhatian dan pengamatan tu penting bagi aku sebelum memulakan sesuatu. blog ni topik ape?? secara poyonye blog ni lebih kepada isu2 umum yang pedas tahap cili bulat yang mana cili tu tak jual kat pasar2 di Malaysia ni. aku namakan blog ni sebagai cobong biru sebab...... biru lah! bukan hijau! dan bukan biru muda tapi biru tua... biru tua yang pekat nak best lagi yang navy blue tuh. faham kan? hahaha. cobong tu adalah bahasa kelantan atau erti kata lainnye speaker la... nak faham lagi speaker masjid. kalau korang nak tau speaker masjid ni kuat bunyinye. sebab tu la ada orang bodoh yang tak faham akan Agama orang lain sampai dengan bodohnye pagi complain pasal laungan azan subuh. hahahah. berjela mukadimah. ok selamat berbloging...

No comments:

Post a Comment